Koszulka Mascot Calais
Koszulka Mascot Calais to basicowy bestseller marki Mascot Workwear. Prosty krój z okrągłym kołnierzykiem, wykonana z czesanej bawełny stanowi doskonałą bazę do tworzenia odzieży firmowej i reklamowej. Rękawy, kołnierzyk oraz pas wykończone podwójną taśmą materiałową zapobiega rozciąganiu się i zniekształcaniu odzięy po praniu.
Koszulka Mascot Calais cechy produktu:
- podstawowa koszulka w kroju regular,
- dużo miejsca na znakowania firmowe,
- wykonana w 100% z bawełny,
- dodatkowe wykończenia pod szyją, na rękawach,
- gramatura 175 g/m²,
- kod produktu: 51579-965.
Koszulka Mascot Calais jak należy prać?
- model Calais można prać w wysokiej temperaturze, nawet w 60 stopniach, bez obawy o skurczenie się lub zniekształcenie materiału.
- koszulki nie należy wybielać środkami chemicznymi,
- koszulki nie należy suszyć w suszarce bębnowej.
Nadruki na koszulkach Mascot Calais - jak możesz umieścić swoje logo.
Ten model t-shirta od firmy Mascot Workwear świetnie nadaje się do nanoszenia firmowych oznaczeń różnymi technikami. Najpopularniejszy sposób, to wykonanie nadruku folią termotransferową, która jest niezwykle trwała i przystępna cenowo. Nadruki dostępne są już od 1 sztuki.
Certyfikat Oeko-Tex® Standard 100 w t-shirt Mascot Calais gwarantuje bezpieczeństwo produktu dla skóry. Dzięki przyznaniu certyfikatu Oeko-Tex® Standard 100 dla danego produktu, możesz być pewien, że nie zawiera on szkodliwych substancji.
Zobacz inne produktu Mascot Workwear w Balticbhp.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Snickers Workwear
Spodnie robocze Snickers FlexiWork+ 6972 z odłączanymi workami kieszeniowymi
Często wybierane do tego produktu: