

Mascot spodnie robocze Advanced Stretch
Najniższa cena produktu w ciągu 30 dni przed promocją 419,99 zł z dnia 02.10.2023
Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 42 punktów o wartości 4,00 zł
Mascot spodnie robocze Advanced Stretch
Model: Advanced Stretch
Materiał: 93% nylon/ 7% elastan
Kolor: biały, czarny, niebieski, szary
Numer katalogowy: 17179-311
Mascot spodnie robocze Advanced Stretch - Wygoda i użyteczność to priorytet
Jeśli poszukujesz spodni wykonanych z elastycznego, rozciągliwego materiału zachowującego wysoką wytrzymałość na przetarcia i rozdarcia, model Advanced Stretch firmy Mascot jest dla Ciebie. W tych spodniach zachowasz pełną swobodę poruszania podczas wchodzenia po drabinie, również podczas chodzenia, kucania czy biegania. Mnogość kieszeni, poza standardowymi z przodu i z tyłu oraz na nogawkach. Zastosowane elastyczne wzmocnienia na kolanach pozwalają również na używanie dodatkowych wkładek osłaniających a zastosowane wewnątrz przeszycia zapewniają, że nakolanniki pozostaną na swoim miejscu.
Mascot spodnie robocze Advanced Stretch cechy produktu:
- znakomity design i wykonanie,
- elastyczny materiał dla niezwykłej mobilności podczas noszenia,
- łatwo dostępne, praktyczne kieszenie,
- dodatkowe kieszenie na dedykowane nakolanniki,
- spodnie dostępne w standardowej długości nogawki (82 cm),
- uwaga: spodnie mogą różnić się kolorem wykończenia nogawki (cordura w dolnej części nogawki).
Sprawdź również inne spodnie robocze w ofercie Baltic BHP!
Szczegóły Produktu
Opis
- Materiał
- Syntetyczny
- Krój
- Regular
- Spodnie elastyczne
- Tak
- Cechy materiału
- Elastyczny
- Cechy dodatkowe spodni
- Kieszenie na nakolanniki
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|