Spodnie robocze Mascot Advanced 171793
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 42 punktów o wartości 4,20 zł
Spodnie robocze Mascot Advanced 171793 to kultowe spodnie robocze wykonane z rozciągającego się materiału stretch z kieszeniami na nakolanniki. Doskonały, ponadczasowy model spodni który zyskał sobie wielu zwolenników. Materiał z którego wykonane są spodnie rozciąga się w 4 kierunkach, jest trwały i wygodny.
Spodnie robocze Mascot Advanced 171793 cechy produktu:
- hydrofobowa powłoka DWR na materiale,
- podwójne szwy w kroku i w nogawkach,
- obniżona talia zapobiega wysuwaniu się pleców ze spodni podczas kucania,
- nogawki profilowane o ergonomicznym kształcie,
- kieszeń na udzie z miejscem na przechowywanie telefonu,
- kieszeń na calówkę wzmacniana materiałem Cordura®,
- kieszenie na nakolanniki ze wzmocnieniem z Cordura® 500 D,
- certyfikat EN 14404 przy używaniu z wkładkami na nakolanniki Mascot,
- skład materiału: 92% poliamid/8% elastan,
- kod produktu: 17179.
Zobacz naszą krótką prezentacje wideo z produktem Spodnie robocze Mascot Advanced 171793
Spodnie robocze Mascot Advanced 171793 - Wygoda i użyteczność to priorytet
Jeśli poszukujesz spodni wykonanych z elastycznego, rozciągliwego materiału zachowującego wysoką wytrzymałość na przetarcia i rozdarcia, model Advanced Stretch firmy Mascot jest dla Ciebie. W tych spodniach zachowasz pełną swobodę poruszania podczas wchodzenia po drabinie, również podczas chodzenia, kucania czy biegania. Mnogość kieszeni, poza standardowymi z przodu i z tyłu oraz na nogawkach. Zastosowane elastyczne wzmocnienia na kolanach pozwalają również na używanie dodatkowych wkładek osłaniających a zastosowane wewnątrz przeszycia zapewniają, że nakolanniki pozostaną na swoim miejscu.
Jak dobrać rozmiar spodni Mascot Advanced 171793?
Spodnie robocze Mascot Advanced 171793 produkowane są w 3 różnych długościach nogawek: wersja standardowa o długości 82 cm, wersja skracana short o długości 76 cm, wersja long z przedłużaną nogawką o długości 90 cm.
Jakie są numery katalogowe spodni Mascot Advanced 171793?
- spodnie Mascot Advanced w kolorze czarnym 1717931109,
- spodnie Mascot Advanced w kolorze białym 1717931106,
- spodnie Mascot Advanced w kolorze khaki 1717931133,
- spodnie Mascot Advanced w kolorze petrol blue 1717931144,
- spodnie Mascot Advanced w kolorze szarym 1717931118,
- spodnie Mascot Advanced w kolorze beżowym 1717931155,
- spodnie Mascot Advanced w kolorze granatowym 17179311010
Sprawdź również inne spodnie robocze w ofercie Baltic BHP!
Szczegóły Produktu
Opis
- Materiał
- Syntetyczny
- Krój
- Regular
- Spodnie elastyczne
- Tak
- Cechy materiału
- Elastyczny
- Cechy dodatkowe spodni
- Kieszenie na nakolanniki
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|