Spodenki robocze Snickers 3023
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Lekkie i wytrzymałe spodenki robocze z workami kieszeniowymi to niezbędny element garderoby każdego profesjonalisty. Klasyczny model o prostym kroju z workami kieszeniowymi doskonale sprawdzi się podczas letnich upałów.
Spodenki robocze Snickers 3023 cechy produktu:
- lekki i wytrzymały materiał rip-stop,
- klasyczny, prostu krój - nie są slimowane,
- kontrastowe wstawki,
- wzmacniane szwy,
- ryglówki w miejscach narażonych na rozdarcia,
- kieszenie i worki kieszeniowe wzmacniane Cordura,
- praktyczne worki kieszeniowe które pomieszczą niezbędne narzedzia,
- liczne kieszenie m.in. na miarkę, ołówek, kieszeń boczna cargo,
- dwie kieszenie z przodu i dwie kieszenie z tyłu wzmocnione Cordura.
Spodenki robocze Snickers 3023 - sprawdzony krój w letnim wydaniu
Lekkie i wytrzymałe szorty dzięki którym będziesz przygotowany na lato. Wyjątkowy krój sprawia, że zawsze doskonale leżą zapewniając komfort poruszania się, kucania, schylania się natomiast uszyte z materiału Ripstop dają komfort termiczny podczas noszenia i nie powodują obcierania. Jeśli zdarzy się zahaczyć materiałem o wystający gwóźdź czy cokolwiek innego - wpleciona w materiał nylonowa nić zabezpieczy przed rozdzieraniem materiału.
Sprawdź również inne produkty Snickers Workwear w ofercie balticbhp.pl.
Wzmocnienia z Cordury
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: