Spodenki robocze Dassy Bari
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 13 punktów o wartości 1,30 zł
W okresie wiosenno-letnim fachowcy coraz chętniej wybierają krótkie spodenki robocze. Dassy Bari to doskonały wybór niezależnie od wykonywanej pracy. Trwały materiał, praktyczne kieszenie i elastyczny pas zapewnią komfort pracy. Prosty design tych spodenek sprawia, że wykorzystasz je także na co dzień.
Cechy produktu:
- prosty, cywilny design,
- trwały materiał z certyfikatem Oeko-Tex,
- pojemne kieszenie z przodu,
- zabezpieczone klapką kieszenie z tyłu,
- praktyczne kieszenie na nogawkach,
- detal z logo marki,
- elastyczny pas pozwalający na lepsze dopasowanie,
- trójigłowe szwy,
- skład: 65% poliester, 35% bawełna,
- kod producenta: 250011.
Krótkie spodenki robocze potrafią być niezastąpione w upalne dni. Jeśli szukasz prostego modelu, który bez krępacji wykorzystasz także na co dzień, zwróć uwagę na Dassy Bari. Mają wszystko, czego można oczekiwać od prostych szortów do pracy. Materiał tych spodenek jest solidny, trwały, a trójigłowe szwy jeszcze lepiej zabezpieczają przed przypadkowym rozdarciem. Kieszenie wystarczą Ci nawet jeśli lubisz mieć pod ręką wiele drobiazgów. Oprócz standardowych kieszonek z przodu i z tyłu, do dyspozycji masz także kieszenie na nogawkach, m.in. na miarę, ołówek czy smartfon. Model Dassy Bari to przystępna cena połączona ze świetną jakością.
Zobacz inne spodenki robocze dostępne w ofercie Baltic BHP!
Szczegóły Produktu
Opis
- Materiał
- Połączenie materiałów
- Krój
- Regular
- Cechy dodatkowe spodni
- Elastyczny pas
Wzmocnione szwy
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|