Spodenki robocze białe Dassy Axis Painter
Spodenki robocze w kolorze białym Dassy Axis Painter stworzone w ramach kolekcji przeznaczonej specjalnie dla malarzy i pracowników branży wykończeniowej. Lekki i miękki w dotyku rozciągliwy materiał oraz wstawki z elastycznego stretchu gwarantują wygodę i swobodę ruchów podczas codziennej pracy.
Spodenki robocze białe Dassy Axis cechy produktu:
- lekki rozciągliwy materiał główny,
- elastyczne wstawki ze stretchu,
- system regulacji w pasie za pomocą elastycznej gumki,
- D-Ring uchwyt na klucze,
- boczna kieszeń na akcesoria i narzędzia malarskie wzmocniona Cordura®,
- boczna kieszeń zapinana na zamek na dokumenty, telefon wzmocniona materiałem Cordura®,
- potrójne szwy,
- nieregularnie odszyty pas,
- materiał: 65% poliester/35% bawełna, +/- 245 g/m²,
- certyfikat OEKO-TEX® Standard 100,
- kod produktu: 250090.
Lekkie i wygodne spodenki robocze w kolorze biały Dassy Axis Painter doskonale sprawdzą się podczas prac malarskich, gruntowania czy montowania płyt g-k. Wykonane z rozciągliwego materiału oraz wyposażone w elastyczne wstawki ze stretchu pozwalają na wygodne i komfortowe kucanie, klękanie czy wchodzenie po drabinie. Kieszenie wzmacniane wytrzymałym materiałem Cordura®pomieszczą wszystkie niezbędne narzędzia i elementy wyposażenia. Nieregularnie odszyte w pasie (z tyłu wyżej, z przodu niżej), zapobiegają odsłanianiu pleców podczas schylania się i kucania.
Sprawdź inne modele spodenek roboczych w BalticBHP.
Wzmocnienia z Cordury
Wzmocnione szwy
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...