Spodenki robocze Dassy Sparx
Spodenki robocze Dassy Sparx mają wszystko czego potrzebujesz. Nowoczesny krój slim-fit, doskonały design oraz lekki i elastyczny materiał full stretch, który rozciąga się w czterech kierunkach.
Cechy produktu:
- krój slim fit,
- niezwykle wygodne i solidne,
- zapewniają doskonałą swobodę ruchu,
- wykonane z rozciągliwej w 4 kierunkach tkaniny,
- elastyczny pas poprawiający dopasowanie,
- dwuigłowe, kontrastowe szwy,
- wyposażone w 2 kieszenie przednie, 2 tylnie, 2 boczne na nogawkach, kieszeń na nóż, miarkę, telefon, kieszeń zasuwaną,
- przetestowane pod kątem substancji szkodliwych zgodnie z OEKO-TEX® Standard 100,
- materiał: 62% poliamid, 29% bawełna, 9% elastan o gramaturze ok. 210 g/m2,
- kod producenta 250098.
Krótkie męskie spodenki robocze Sparx marki Dassy to niezastąpiony rodzaj odzieży roboczej na słoneczne i upalne dni. Pozwalają one organizmowi na efektywną wymianę cieplną z otoczeniem oraz zapobiegają przegrzaniu. Do tego świetnie wyglądają i są bardzo praktyczne. Niezwykle wygodny krój slim fit. Spodenki robocze wyposażone w wiele kieszeni. 2 kieszenie przednie, 2 tylnie, 2 boczne na nogawkach, kieszeń na nóż, miarkę, telefon i kieszeń zasuwaną - potrafią one zmieścić wszystkie narzędzia i akcesoria potrzebne do pracy. Model Sparx wykonany jest z rozciągliwego w 4 kierunkach materiału, który gwarantuje świetną swobodę ruchu. Elastyczny pas poprawia dopasowanie oraz komfort. Dwuigłowe szwy w kontrastowym kolorze zapewniają niezwykłą trwałość. Materiał szortów roboczych jest w pełni bezpieczny. Przetestowany został pod kątem substancji szkodliwych zgodnie z OEKO-TEX® Standard 100. Świetny design sprawia, że spodenki doskonale sprawdzą się nie tylko do pracy, ale również do chodzenia na co dzień.
Sprawdź też inne produkty marki Dassy!
Wzmocnienia z Cordury
Wzmocnione szwy
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: