• Koszulka odblaskowa Dassy Tampico
  • Nowy

Koszulka odblaskowa Dassy Tampico

139,99 zł
Oszczędzasz: -22%
109,99 zł
Regularna cena: 139,99 zł Najniższa cena: 109,99 zł
Kolor: Czarny
  • Czarny
  • Granatowy
S
S
M
L
XL
XXL
3XL
Ilość
Wysyłka 5 dni roboczych
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  11 punktów  o wartości  2,20 zł

Koszulka Dassy Tampico z kolekcji Logix to niezbędny element wyposażenia w szafie każdego miłośnika workwear. Kontrastowa kolorystyka, dopasowany krój slim fit i elastyczny materiał zapewnią komfort noszenia, doskonały wygląd i bezpieczeństwo. Drobne odblaskowe wstawki oraz logo na rękawie to detale które domykają atrakcyjny wygląd koszulki Tampico. 

Koszulka Dassy Tampico cechy produktu:

  • kontrastowa kolorystyka,
  • dyskretne elementy odblaskowe,
  • kontrastowe szwy,
  • okrągły dekolt,
  • doskonała pod znakowanie firmowe,
  • odblaskowe logo Dassy na rękawie,
  • certyfikat OEKO-TEX® Standard 100,
  • materiał: 60% poliester 40% bawełna,
  • gramatura 180gr/m²,
  • kod producenta: 710057.

Sprawdź inne koszulki robocze dostępne w BalticBHP. 

Materiał
Połączenie materiałów
Krój
Slim fit
Kolekcja
Logix
Cechy dodatkowe
Elementy odblaskowe
0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Producent:

DASSY EUROPE

Pathoekeweg 15

Brugge - België 8000

info@dassy.eu

General Safety Product Information