Koszulka polo Dassy Veracruz
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 13 punktów o wartości 1,30 zł
Koszulka polo Dassy Veracruz z kolekcji Logix to doskonała propozycja dla osób szukających wyróżniającej się odzieży firmowej i roboczej. Kontrastowa kolorystyka, dopasowany krój slim fit i elastyczny materiał zapewnią komfort noszenia, doskonały wygląd i bezpieczeństwo. Drobne odblaskowe wstawki oraz logo na rękawie to detale które domykają atrakcyjny wygląd koszulki polo Veracruz.
Koszulka polo Dassy Veracruz cechy produktu:
- kontrastowa kolorystyka,
- dyskretne elementy odblaskowe,
- kontrastowe szwy,
- doskonała pod znakowanie firmowe,
- odblaskowe logo Dassy na rękawie,
- certyfikat OEKO-TEX® Standard 100,
- materiał: 60% poliester 40% bawełna,
- gramatura 220gr/m²
- kod producenta: 710055.
Sprawdź inne koszulki robocze dostępne w BalticBHP.
Szczegóły Produktu
Opis
- Materiał
- Połączenie materiałów
- Krój
- Slim fit
- Kolekcja
- Logix
- Cechy dodatkowe
- Elementy odblaskowe
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|