Koszulka Adler HEAVY NEW 137 cechy produktu:
- Materiał: 100% bawełna (w zależności od koloru – domieszka wiskozy).
- Gramatura 200 g/m² – wytrzymała, a jednocześnie komfortowa.
- Bez szwów bocznych – wygodniejsze dopasowanie i lepsza trwałość.
- Wąska lamówka z dzianiny ściągaczowej 1:1 z dodatkiem 5% elastanu.
- Taśma wzmacniająca na ramionach – większa trwałość i odporność na deformacje.
- Wykończenie silikonowe – miękka i przyjemna w dotyku.
Idealna do personalizacji dla firm:
- Doskonała pod nadruk – wysokiej jakości bawełna zapewnia trwałość i precyzję znakowania.
- Brak bocznych szwów sprawia, że koszulka idealnie dopasowuje się do sylwetki.
- Wytrzymała i wygodna – świetny wybór na odzież firmową i reklamową.
- Eleganckie wykończenie silikonowe zapewnia profesjonalny wygląd i komfort noszenia.
Adler Koszulka 137 to świetna baza do nadruków firmowych i reklamowych. Dzięki wysokiej gramaturze i starannemu wykonaniu sprawdzi się zarówno w pracy, jak i na co dzień. Miękki, oddychający materiał zapewnia wygodę, a silikonowe wykończenie podkreśla jej jakość. Wybierz produkt, który doskonale łączy komfort i trwałość!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
MALFINI, a. s.
Obloukova 391
Usti nadLabem 403 40
sprzedaz@malfini.com
To może Ci się jeszcze spodobać...