Koszulka odblaskowa Snickers 2538

259,99 zł
Oszczędzasz: -12%
229,99 zł
Regularna cena: 259,99 zł Najniższa cena: 229,99 zł
Kolor: Żółty
  • Żółty
M
S
M
L
XL
XXL
3XL
Ilość
Wysyłka 48H
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  23 punktów  o wartości  4,60 zł

Koszulka odblaskowa Snicker 2538 wykonana w 2 kolorach doskonale sprawdzi się w pracy w której wymagana jest odzież robocza z certyfikatem bezpieczeństwa EN 20471 w klasie 1. Koszulka wykonana z mieszanki bawełny oraz poliestru z recyklingu świetnie oddycha i zapewnia komfort termiczny podczas pracy w ciepłe letnie dni. Doskonała alternatywa dla kamizelek odblaskowych.

Koszulka odblaskowa Snickers 2538 cechy produktu:

  • lekka i przewiewna koszulka odblaskowa,
  • certyfikat europejski EN 20471 klasa 1,
  • dwu kolorowa,
  • taśma odblaskowa mocowana na gorąco,
  • dużo miejsca na firmowe znakowania,
  • materiał: 42% poliester pochodzący z recyklingu (odblask), 24% poliester z recyklingu, 34% bawełna (40,s), 195 g/m²,
  • nazwa producenta: 2538 T-shirt odblaskowy, EN 20471/1,
  • kod produktu: 2538.

Sprawdź inne koszulki odblaskowe w ofercie BalticBHP.

Normy EN
EN 20471 klasa 1
Materiał
Syntetyczny
Krój
Regular
Cechy dodatkowe
Elementy odblaskowe
0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.