Spodnie robocze odblaskowe Bosafety Tension Plus
Spodnie robocze odblaskowe BoSafety Tension Plus cechy produktu:
- Wykonane z elastycznego materiału 4-Way Stretch, zapewniającego pełną swobodę ruchów.
- Wytrzymałe wzmocnienia z CORDURA® w miejscach narażonych na przetarcia.
- Główna tkanina z której wykonano spodnie Dobby Wave dobrze oddycha i odprowadza wilgoć.
- Regulowana długość nogawek – możliwość wydłużenia o 4 cm po odpruciu szwu.
- Elastyczny pas zwiększający komfort użytkowania - zapobiega wpijaniu się spodni w ciało.
- Duża liczba funkcjonalnych kieszeni, w tym kieszeń cargo boczna zapinana na zamek, kieszenie z tyłu spodni zapinane na zamek.
- Pętla na młotek.
- Boczna kieszeń na miarkę z uchwytem na długopis oraz miejscem do przypięcia noża.
- Kieszenie na nakolanniki wzmacniane materiałem CORDURA®.
- Odblaskowe pasy o szerokości 7 cm zgodne z normą EN ISO 20471 klasa 1.
- Materiał: 100% poliester (190g/m²) oraz mieszanka nylonu, grafenu i spandeksu (280g/m²).
- Kod produktu: TR-TENSIONPLUS-C1.
Dlaczego warto wybrać spodnie odblaskowe Bosafety Tension Plus?
Praca na budowie czy w przemyśle wymaga nie tylko bezpieczeństwa i dobrej widoczności ale również komfortu pracy i swobody ruchów. Stretchowe spodnie Tension Plus od Bosafety świetnie spełniają te wymagania. Wykonane z elastycznego materiału 4-way stretch dopasowują się do sylwetki i pozwalają na swobodne wchodzenie po drabinie, kucanie czy klękanie. Certyfikat EN 20471 gwarantuje bezpieczeństwo, dobrą widoczność po zmroku oraz zgodność z przepisami w miejscu pracy.
Worki kieszeniowe
Wzmocnienia z Cordury
Wzmocnione szwy
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
UAB „Saugima”
Smėlynės g. 112
Panevėžys LT-35113
eshop@saugima.com
To może Ci się jeszcze spodobać...