Spodnie robocze ogrodniczki Portwest Bizflame Work FR FR418
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Portwest
Lekkie spodnie ognioodporne z panelami Stretch Portwest FR401
Spodnie robocze ogrodniczki Portwest Bizflame Work FR FR418 Cechy produktu:
- Ochrona przed ciepłem promieniującym, konwekcyjnym i kontaktowym
- Ochrona spawalnicza klasy 2
- Regulowane taśmy z trwałymi klamrami
- Kieszeń tylna
- Kieszeń na linijkę
- Regulowana długość nogawki dla osób o różnym wzroście
- Niemagnetyczny – nie zawiera niklu i żelaza
- Naszyta taśma trudnopalna przeznaczona do prania przemysłowego
- 5 obszernych kieszeni
- Nadaje się do noszenia w środowisku ATEX
- Certyfikowano na zgodność z CE
- CE KAT. III
Dlaczego warto wybrać Spodnie robocze ogrodniczki Portwest Bizflame Work FR FR418?
Te spodnie robocze zapewniają najwyższy poziom ochrony przed ciepłem i płomieniami, dzięki czemu są idealne do wymagających warunków pracy. Posiadają aż 5 pojemnych kieszeni, co zwiększa funkcjonalność i komfort użytkowania. Regulowana długość nogawek oraz trwałe klamry pozwalają na idealne dopasowanie do sylwetki. Dzięki certyfikatom CE i kategorii III masz pewność, że wybierasz odzież spełniającą najwyższe standardy bezpieczeństwa.
Wzmocnione szwy
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Portwest Polska
ul. Wiejska 49
41-250 Czeladz
obslugaklienta@portwest.com
To może Ci się jeszcze spodobać...