Kurtka softshell odblaskowa Portwest DX475

379,99 zł
Oszczędzasz: -14%
329,99 zł
Regularna cena: 379,99 zł Najniższa cena: 329,99 zł
Kolor: Pomarańczowy
  • Żółty
  • Pomarańczowy
M
S
WYPRZEDANE
M
L
XL
XXL
3XL
Ilość
Wysyłka 48H
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  33 punktów  o wartości  6,60 zł
Nadruk
( Zobacz )
( Zobacz )
( Zobacz )
( Zobacz )
( Zobacz )
( Zobacz )
Pokaż moc swojej marki i wyróżnij się. Szybki nadruk wytrzymałą folią termotransferową. Czas realizacji około 3-4 dni robocze. Prześlij logo/nadruk na print@balticenterprise.pl
Za nadruk zapłacisz: 0

Kurtka softshell odblaskowa Portwest DX475 cechy produktu:

  • Trwała tkanina ripstop: oddychająca, wodoodporna i wiatroszczelna
  • 7 pojemnych kieszeni, w tym bezpieczne kieszenie wewnętrzne i kieszeń na telefon
  • Segmentowa taśma ostrzegawcza HiVisTex Pro: zapewniająca doskonałą widoczność i swobodę ruchów
  • Stylowy i praktyczny kaptur: ergonomiczny kształt, ułatwiający dopasowanie
  • Dynamicznie ukształtowane rękawy: zapewniające większą swobodę ruchów
  • Regulowane mankiety i dół kurtki: dla lepszego dopasowania
  • Wodoodporne wykończenie tkaniny Texpel™ Splash Eco: wolne od PFAS, dzięki czemu woda spływa z powierzchni
  • Odpinana kieszeń na ID i pętla na radiotelefon
  • Certyfikacja CE i zgodność z normą EN ISO 20471
  • Tkanina z filtrem UPF 40+, blokująca 98% promieni UV
Materiał
Syntetyczny
Krój
Slim fit
Cechy materiału
Elastyczny
Wiatroodporny
Wodoodporny
Cechy dodatkowe
Panele wentylacyjne
Warstwa
Wierzchnia
0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.