Kurtka robocza zimowa pilotka Engelbert Strauss Dakota
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Engelbert Strauss
Engelbert Strauss Evertouch rękawice ocieplane
Zimowa kurtka robocza Dakota znanej marki Engelbert Strauss zapewnia skuteczną ochronę przed zimnem, śniegiem i wiatrem. Dodatkowo pokryta jest wodoodporną powłoką oraz ocieplona jest ciepłym i przyjemnym w dotyku futerkiem.
Cechy produktu:
- materiał z wodoodporną powłoką,
- ocieplona ciepłym i miękkim futrem,
- zapinana na zamek błyskawiczny,
- liczne kieszenie boczne i na rękawach,
- ściągacze w pasie i na rękawach,
- idealna dla kierowców, pracowników budowlanych,
- materiał: 45% bawełna/ 55%poliamid,
- ocieplenie: 100% poliester, dodatkowe ocieplenie (futerko),
- nr katalogowy: 77131, 77145.
Zimowa, ocieplana kurtka robocza marki Engelbert Strauss, wykonana z materiału powleczonego wodoodporną powłoką, który zapewnia ochronę przed zimnem, śniegiem i wiatrem. Kurtka Dakota została ocieplona grubym i ciepłym futerkiem od środka. Ocieplacz zapewnia doskonałą izolację i jednocześnie nie krępuje ruchów. W kurtce Dakota możesz pracować nawet przy najcięższych mrozach. Zapinana na solidny zamek błyskawiczny. Liczne kieszenie, m.in. na rękawach, kieszenie boczne. Wysoka stójka i obszyty futrem kołnierz zapewnią świetną ochronę szyi i twarzy oraz zapobiega dostawaniu się zimnego powietrza pod kurtkę. Praktyczny krój kurtki Dakota gwarantuje wygodę i swobodę ruchów. Ściągacze w pasie oraz na rękawach tworzą szczelną izolację od zimnego wiatru.
Sprawdź inne kurtki w ofercie Balticbhp!
Wodoodporny
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...