Impregnat do skóry Nikwax Leather Restorer 300 ml
Wzmocnij i przywróć trwałość swoim ulubionym produktom skórzanym razem z wygodnym środkiem impregnującym w sprayu Nikwax Leather Restorer, który bezpieczny jest dla użytkownika oraz środowiska.
Cechy produktu:
- przeznaczony do użytku ze skórami,
- odnawia właściwości hydrofobowe,
- poprawia oddychalność materiału,
- zmiękcza skórę oraz zastępuje jej wodoodporne wykończenia,
- wydłuża żywotność odzieży, sprzętu i akcesoriów,
- pojemność: 300 ml,
- kod producenta: 491.
Impregnat w sprayu Nikwax Leather Restorer przeznaczony jest do odzieży, sprzętu oraz akcesoriów wykonanych ze skóry. Doskonale odnawia właściwości wodoodporne oraz poprawia oddychalność. Szybko niweluje problem związany z przemakaniem podczas deszczu. Zmiękcza skórę oraz zastępuje jej wodoodporne wykończenia. Preparat Nikwax Leather Restorer bezpieczny jest dla środowiska. Przeznaczony jest do stosowania na czysty i suchy materiał. Jego regularne stosowanie skutecznie wydłuża żywotność odzieży oraz sprzętu. Pojemność opakowania 300 ml.
Zobacz inne impregnaty do odzieży dostępne w naszej ofercie!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: