Buty robocze wysokie Base Elk S3
Buty robocze wysokie Base Elk S3 to niezawodne obuwie ochronne, które łączy zaawansowaną technologię z komfortem noszenia. Stworzone z myślą o pracy w trudnych warunkach, buty te posiadają wodoodporną cholewkę z woskowanej skóry, która zapobiega przemoczeniu wnętrza, oraz antybakteryjną wyściółkę SmellStop, zapewniającą ochronę przed nieprzyjemnymi zapachami i bakteriami.
Buty robocze wysokie Base Elk S3 cechy produktu:
- kompozytowy podnosek SlimCap,
- pozbawione elementów metalowych, nie zawiera niklu i żelaza,
- podeszwa odporna na przebicie,
- amortyzacja pod piętą,
- norma HRO - odporność na ciepło kontaktowe przez 1 minutę do 300°C,
- izolacja cieplna do 150°C,
- norma CI - izolacja przed zimnem do -17°C,
- kod produktu: B0745.
Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom, takim jak podeszwa odporna na przebicie oraz podnosek SlimCap, odporny na uderzenia o energii do 200 J, buty oferują wysoki poziom ochrony. Antystatyczna konstrukcja, brak elementów magnetycznych oraz odporność na węglowodory sprawiają, że są one idealnym wyborem dla profesjonalistów pracujących w wymagających środowiskach.
Base Elk S3 oferują również doskonałą izolację – chronią przed zimnem do -17°C, a także przed wysokimi temperaturami do 150°C, z odpornością na ciepło do 300°C przez 1 minutę. Amortyzacja pod piętą zwiększa komfort użytkowania, a wytrzymała podeszwa HRO zapewnia doskonałą przyczepność na każdym rodzaju podłoża. To idealne buty robocze dla mężczyzn, którzy cenią sobie zarówno bezpieczeństwo, jak i wygodę.
HRO
SRC
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: