Buty robocze wysokie Perf Rigger S3
Buty robocze wysokie Perf Rigger S3 to klasyczny model wsuwanego buta roboczego o klasie ochrony S3 z kompozytowym podnoskiem. Wykonane z grubej, gładkiej skóry licowej doskonale sprawdzą się na budowie, wykopach czy robotach ogrodniczych. Dzięki zastosowaniu ociepliny 3M™ Thinsulate ™ buty są bardzo ciepłe i doskonale izolują od zimna.
Buty robocze wysokie Perf Rigger S3 cechy produktu:
- solidna, gładka skóra licowa,
- ocieplenie 3M™ Thinsulate ™,
- klasa ochrony S3,
- podnosek kompozytowy,
- wkładka antyprzebiciowa w podeszwie,
- dwuwarstwowa podeszwa z samoczyszczącym bieżnikiem,
- spełniają wymagania normy CI - izolacja od zimnego podłoża,
- certyfikat EN 20435 S3 SRC,
- podeszwa antypoślizgowa,
- bardzo lekkie i elastyczne,
- solidnie zabezpieczony przód buta,
- kod produktu: PERF RIGGER.
Perf Rigger S3 to solidny but roboczy dla użytkowników pracujących w ciężkich zimowych warunkach. Buty wykonane z grubej, gładkiej skóry licowej są wytrzymałe i przy odpowiedniej impregnacji będą odporne na wodę, śnieg i błoto. Przód buta jest zabezpieczony wysokim otokiem z gumy, który doskonale zabezpiecza przed uszkodzeniami. Środek buta wyścielony jest profesjonalnym materiałem 3M™ Thinsulate ™ który doskonale izoluje od zimna. Gruba podeszwa antypoślizgowa jest wytrzymała ale bardzo elastyczna. Buty mają dodatkową izolacje od podłoża potwierdzoną certyfikatem CI. Dużym plusem tego modelu jest jego niska waga oraz bardzo elastyczna podeszwa (mimo swojego pancernego wyglądu, buty są lekkie i wygodne).
Sprawdź inne modele butów roboczych wysokich w ofercie BalticBHP.
SRC
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: