Buty robocze wysokie Base Be Jetty Top S3
Trzewiki robocze Base Be Jetty Top wykonane w 100% bez metalu, z podnoskiem aż o 35% lżejszym od standardowych podnosków kompozytowych. Dzięki doskonałej izolacji przed zimnem sprawdzą się podczas pracy w trudnych warunkach, w mroźne dni.
Buty robocze wysokie Base Be Jetty Top S3 - cechy produktu:
- cholewka ze skóry licowej,
- oddychająca, antybakteryjna wyściółka SmellStop,
- podeszwa zewnętrzna SRC odporna na poślizg i tarcie,
- doskonała amortyzacja,
- ochrona przed nawet do -17°C,
- produkt spełnia wymagania normy EN 20345:2011 S3 CI SRC,
- kompozytowa wkładka antyprzebiciowa,
- lekki podnosek SlimCap,
- właściwości antystatyczne,
- kod producenta B0883B.
Trzewiki robocze Base Be Jetty Top z cholewką wykonaną z wodoodpornej skóry woskowanej. Dzięki niewielkiej ilości elementów cholewki, jest ona łatwa do utrzymania w czystości. Wewnątrz wyposażone w wyściółkę SmellStop, która nie tylko zapewnia oddychalność, ale także ma właściwości antybakteryjne i chroni przed powstawaniem nieprzyjemnych zapachów. Podeszwa zewnętrzna SRC męskich trzewików roboczych Base wykonana jest w technologii 4x4, jest odporna na tarcie i zginanie, zapewnia dobrą amortyzację, a przy tym izoluje od zimna nawet do -17°C.
Trzewiki robocze Base Be Jetty Top S3 - niezawodna ochrona
Model Be Jetty Top spełnia wymagania normy EN 20345:2011 S3 CI SRC. Kevlarowa wkładka antyprzebiciowa oraz kompozytowy podnosek SlimCap chronią przed zagrożeniami na stanowisku pracy. Na uwagę zasługują parametry podnoska - jest nie tylko lżejszy od tradycyjnych podnosków kompozytowych, ale także ma ograniczoną grubość, dzięki czemu obuwie jest bardziej komfortowe w użytkowaniu. Dodatkowe wzmocnienie w obszarze palców zwiększa bezpieczeństwo użytkownika, a ponadto chroni przed zimnem np. podczas pracy w pozycji klęczącej. Obuwie ma właściwości antystatyczne.
Zobacz wszystkie buty robocze zimowe w ofercie Baltic BHP!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: