Buty robocze wysokie Base Be Browny Top S3
Lekkie trzewiki do ciężkich prac - tak najprościej można opisać model Base Be Browny Top. Dzięki podeszwie izolującej od zimna buty zapewniają większy komfort pracy w mroźne dni.
Trzewiki robocze Base Be Browny Top S3 cechy produktu:
- cholewka z wodoodpornej skóry woskowanej,
- klasyczny design,
- antybakteryjna, oddychająca wyściółka SmellStop,
- podeszwa zewnętrzna SRC odporna na uszkodzenia,
- izolacja przed zimnem nawet do -17°C,
- kevlarowa wkładka antyprzebiciowa,
- kompozytowy podnosek SlimCap,
- produkt spełnia wymagania normy EN 20345:2011 S3 CI SRC,
- kod producenta: B0883.
Trzewiki robocze Base Be Browny Top to klasyczny model wyróżniający się nowoczesnymi rozwiązaniami. Cholewka z wodoodpornej skóry woskowanej w brązowym kolorze z kontrastowymi szwami nadaje obuwiu ponadczasowego wyglądu, a przy tym jest łatwa do utrzymania w czystości. Znana z modeli obuwia Base antybakteryjna wyściółka SmellStop chroni przed powstawaniem przykrych zapachów i zapewnia optymalną oddychalność. Trzewiki te charakteryzują się podeszwą zewnętrzną SRC w technologii 4x4. Podeszwa ta jest lekka, a przy tym wytrzymała, jednocześnie chroni też przed niską temperaturą nawet do -17°C.
Trzewiki robocze Base Be Browny Top S3 - doskonały wybór na jesień i zimę
Model Be Browny Top spełnia wymagania normy EN 20345:2011 S3 CI SRC. Zgodnie z wymaganiami klasy ochrony S3 obuwie wyposażono w kevlarową wkładkę antyprzebiciową, a także kompozytowy podnosek SlimCap. Dzięki unikalnej technologii marki Base podnosek ten jest lżejszy od standardowych podnosków kompozytowych, a ponadto ma ograniczoną grubość - niweluje to nacisk na palce i zwiększa wygodę użytkowania. Dodatkowe wzmocnienie w obszarze palców jest odporne na ścieranie, a tym samym przedłuża żywotność obuwia.
Zobacz pozostałe buty robocze Base w ofercie Baltic BHP!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Solid Gear
Trzewiki robocze Solid Gear Tigris GTX AG High S3 WR SRC
Solid Gear
Buty robocze niskie Solid Gear Atlas S3 SRC
Często wybierane do tego produktu: