FRESHED saszetki do butów
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
FRESHED saszetki do butów
Jeśli nie możesz pozbyć się nieprzyjemnego zapachu ze swoich butów roboczych, mamy dla Ciebie rozwiązanie! Saszetki do butów FRESHED to rewolucyjny produkt - są łatwe w użyciu, nie tylko maskują nieprzyjemną woń, ale też absorbują wilgoć z butów, tym samym pozbywając się źródła problemu. Saszetki występują w wielu wzorach i kolorach, możesz stosować je do swoich butów roboczych, do obuwia codziennego, sprzętu sportowego itp. Są bezpieczne i przyjazne dla środowiska. Jak używać saszetek FRESHED? To proste - po pracy włóż po jednej saszetce do każdego z butów i zostaw na całą noc - rano Twoje buty będą suche i świeże. Uwaga! W wyjątkowych przypadkach osiągnięcie przyjemnego zapachu może zająć kilka dni, jednak saszetki będą pracować tak długo, jak długo zostawisz je w swoim obuwiu. Saszetek nie należy prać. Po dłuższym użytkowaniu można je przewietrzyć, a jeśli zawartość saszetek ulegnie krystalizacji - odcisnąć je z nadmiaru wilgoci, aby mogły wrócić do pierwotnej postaci.
FRESHED saszetki do butów cechy produktu:
- pochłania wilgoć, osusza
- niszczy środowisko bakterii, które wydzielają nieprzyjemny zapach
- pozostawia przyjemną woń
- jest przyjazny środowisku
- nie jest testowany na zwierzętach
- 2 saszetki w zestawie
- trwałość - 6 miesięcy
Sprawdź także wkładki do butów roboczych w ofercie Baltic BHP!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Sprawdź wszystkie w tej kategorii...Często wybierane do tego produktu: