• Sznurówki Solid Gear nomex SG20011
  • Nowy

Sznurówki Solid Gear nomex SG20011

29,99 zł
Oszczędzasz: -17%
24,99 zł
Regularna cena: 29,99 zł Najniższa cena: 24,99 zł
110 cm
110 cm
150 cm
Ilość
W magazynie, wysyłka natychmiast
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  2.5 punktów  o wartości  0,50 zł

Oryginalne sznurowadła Solid Gear SG20011 przeznaczone do butów roboczych marki Solid Gear, jak i butów innych marek. Cechuje je niezwykła jakość oraz estetyka wykonania.

Cechy produktu:

  • porządnie wykonane,
  • logo marki na aglecie,
  • materiał: 100% Nomex
  • kod producenta SG20011.

Sznurowadła do butów roboczych Solid Gear nomex SG20011. Idealne do butów roboczych Solid Gear, jednak mogą być także używane do każdego innego rodzaju obuwia. Wykonane w 100% z materiału Nomex. Ozdobione logiem marki na skuwkach. Niezwykle wytrzymałe. Solidnie wykonane. Idealne dla osób ceniących sobie porządne wykonanie i estetykę.

Sprawdź też inne akcesoria do butów roboczych dostępne w naszej ofercie!

0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Producent:

Hultafors Group Poland Sp. z o.o.

ul. SANTOCKA 39

Szczecin 71-083

tel. +48 22 2951287

info@hultaforsgroup.pl

Ogólna informacja o bezpieczeństwie produktu