Środek czyszczący do obuwia Engelbert Strauss Multi Brush
Czyszczenie butów po całym dniu pracy może być utrapieniem, ale jest to konieczność, jeśli chcesz utrzymać buty w dobrym stanie i cieszyć się nimi przez dłuższy czas. Z preparatem Engelbert Strauss Multi Brush wykonasz to zadanie z przyjemnością!
Cechy produktu:
- opakowanie ze zintegrowaną gąbką i szczoteczką dla łatwiejszego czyszczenia,
- mocny preparat przeznaczony do zabrudzeń trudnych do usunięcia,
- może być stosowany niemal na wszystkich materiałach,
- wygodny w użyciu,
- pojemność: 75 ml
- kod producenta: 8797141.
Tylko rzemieślnik wie, jak mogą wyglądać buty po wielogodzinnej pracy w trudnych warunkach. Ostatnie, na co masz ochotę to skrupulatne czyszczenie obuwia na koniec dnia? Pamiętaj, że buty regularnie oczyszczone z zabrudzeń lepiej zachowują swoje właściwości i nadają się do użycia przez dłuższy czas. Aby ułatwić doprowadzenie butów do porządku, marka Engelbert Strauss przygotowała środek czyszczący Multi Brush. To mocny preparat, który łatwo usuwa uporczywe plamy i daje niesamowite efekty. Dzięki opakowaniu z gąbką i szczotką czyszczenie butów jest łatwiejsze niż kiedykolwiek! Poręczne opakowanie jest łatwe w przechowywaniu, więc preparat możesz wrzucić do plecaka czy torby i mieć go zawsze przy sobie.
Zobacz wszystkie akcesoria do butów z naszej oferty!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: