Czapka termoaktywna Brubeck CZBRUPRO
Czapka termoaktywna Brubeck wykonana z dwuwarstwowej, technicznej dzianiny. Zapewnia komfort termiczny i oddychalność.
Czapka termoaktywna Brubeck CZBRUPRO cechy produktu:
- dwuwarstwowa dzianina,
- zapewnia komfort termiczny,
- odprowadza pot i wilgoć,
- elastyczna i dobrze dopasowana,
- bezszwowa konstrukcja,
- właściwości antyalergiczne i antybakteryjne,
- może być stosowana pod hełm ochronny,
- skład: 56% poliamid, 40% polipropylen, 4% elastan,
- kod producenta: CZBRUPRO.
Czapka Brubeck Protect wykonana z dwóch warstw materiału. Warstwa wewnętrzna chroni przed wychłodzeniem i utrzymuje optymalną temperaturę głowy, natomiast warstwa zewnętrzna pozwala na sprawne odprowadzanie potu i wilgoci, dając uczucie suchej skóry. Czapka jest niezwykle elastyczna, dzięki czemu dobrze dopasowuje się do głowy, a bezszwowa konstrukcja minimalizuje ryzyko podrażnień. Materiał ma właściwości antyalergiczne i antybakteryjne. Czapka doskonale sprawdzi się do użytku samodzielnego, jak i pod hełmem ochronnym. Prosty design sprawia, że może być używana nie tylko w pracy, ale także podczas różnego rodzaju aktywności.
Zobacz wszystkie produkty termoaktywne Brubeck i zapewnij sobie komfort pracy w mroźne dni!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: