Spodenki robocze dla malarzy Dassy Trix Painter
Spodenki robocze dla malarzy Dassy Trix z kolekcji Painters zostały stworzone specjalnie z myślą o branży wykończeniowej i remontowej. Biały rozciągający się materiał zapewnia wygodę podczas pracy, a czarne wstawki z elastycznego cztero kierunkowego stretchu dają pełną swobodę ruchów.
Spodenki robocze dla malarzy Dassy Trix Painter cechy produktu:
- rozciągający się materiał główny,
- elastyczne wstawki z materiału stretch na plecach, w kroku,
- nieregularnie uszyty pas - przód spodni niżej a tył wyżej,
- liczne praktyczne kieszenie wzmocnione materiałem Cordura®,
- system elastycznej regulacji obwodu pasa,
- worki kieszeniowej z praktycznymi kieszeniami,
- wzmocniona Cordura® boczna kieszeń na miarkę, nóż, ołówek i akcesoria malarskie,
- boczna kieszeń cargo na telefon, dokumenty,
- skład materiału: 65% polyester/35% cotton, +/- 245 g/m²,
- certyfikat OEKO-TEX® Standard 100,
- kod produktu: 250091.
Spodenki przeznaczone specjalnie dla malarzy z kolekcji Painters to doskonała propozycja dla firm z branży remontowej i wykończeniowej. Biały materiał wykonany z mieszanki bawełny i poliestru łatwo utrzymać w dobrym stanie wizualnym kiedy biały gips, pył, czy zaprawa nie są widoczne. Rozciągający się materiał w połączeniu z elastycznymi wstawkami ze stretchu pozwala łatwo poruszać się po drabinie, klękać, kucać. Worki kieszeniowe z dodatkowymi przegrodami zapinanymi na zamek błyskawiczny przydadzą się podczas prac przygotowawczych do malowania jak oklejanie, czy zabezpieczanie powierzchni.
Sprawdź inne produkty z działu spodenki robocze w BalticBHP.
Wzmocnienia z Cordury
Wzmocnione szwy
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...