• Szelki do spodni roboczych Dassy Themis
  • Nowy

Szelki do spodni roboczych Dassy Themis

99,99 zł
Oszczędzasz: -10%
89,99 zł
Regularna cena: 99,99 zł Najniższa cena: 89,99 zł
Ilość
Wysyłka z magazynu zewnętrznego
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  9 punktów  o wartości  1,80 zł

Szelki do spodni roboczych Dassy Themis wykonane z elastycznego materiału są doskonałą alternatywą do pasków. Metalowe zatrzaski mocujące szelki pozwalają na solidne przymocowanie, nie luzują się i nie puszczają podczas zginania się. Elastyczny materiał szelek dobrze rozciąga się i dopasowuje do aktualnej pozycji podczas pracy. Kontrastowy nadruk z logiem Dassy Workwear spodoba się wszystkim miłośnikom marki. 

Szelki do spodni roboczych Dassy Themis cechy produktu: 

  • regulowana długość, 
  • szerokość elastycznej taśmy 3,5 cm, 
  • układają się w kształt X,
  • metalowe klipsy mocujące,
  • doskonała alternatywa dla paska, 
  • skład: 93% poliamid/6% poliester/1% guma.
0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.