Bluza robocza Snickers 2841
Bluza Snickers Workwear 2841 to lekka, dwukolorowa bluza z krótkim zamkiem wykonana z połączenia naturalnych i syntetycznych materiałów dla lepszej wytrzymałości i trwałości kolorów. Odważne, kontrastowe połączenie kolorów spodoba się wymagającym użytkownikom i urozmaici strój roboczy prawdziwego profesjonalisty. Dużo miejsca na nadruki firmowe gwarantuje swobodę w kształtowaniu wizerunku firmy.
Bluza robocza Snickers 2841 cechy produktu:
- tkanina z podwójnym interlokiem (gęsty splot gwarantuje dobrą trwałość materiału),
- luźne obszycie na dole (bez ściągacza),
- przedłużony tył by lepiej zabezpieczyć plecy i nerki przed chłodem,
- wysoka stójka i krótki zamek ułatwiający zakładanie bluzy,
- elastyczne wykończenia rękawów,
- kieszonka boczna zapinana na zamek błyskawiczny,
- taśma do powieszenia bluzy na wieszaku,
- nadruk ze składem i rozmiarem zamiast irytującej wszywki,
- kod produktu: 2841.
Bluza robocza Snickers 2841 to solidna basicowa bluza do pracy, wykonana z podwójnego splotu pętelkowego (interlok), co gwarantuje jej trwałość i odporność na uszkodzenia. Przedłużony tył bluzy dobrze sprawdzi się w chłodniejsze dni, kiedy zimny wiatr podwiewa pod kurtkę. Bluza Snickers 2841 może służyć jako warstwa wierzchnia w cieplejszym okresie lub jako dodatkowa izolacja pod kurtkę wierzchnią. Dyskretna wszywka Snickers Workwear, dzięki czemu bluza może służyć jako odzież firmowa czy reklamowa.
Zobacz więcej bluz roboczych w naszej ofercie.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Snickers Workwear
Spodenki Snickers 6110 LiteWork 37.5® z workami kieszeniowymi
Engelbert Strauss
Kurtka Engelbert Strauss e.s.motion 2020 ocieplana
Często wybierane do tego produktu: