Bluza robocza Snickers 2895
Bluza robocza z kapturem Snickers 2895 znowej kolekcji SS23 to profesjonalna bluza, która łączy wysoką jakość wykonania z wygodą i funkcjonalnością. Jest to doskonały wybór dla fanów marki Snickers Workwear.
Bluza robocza Snickers 2895 cechy produktu:
- nowa kolekcja spring summer 2023,
- obszerny kaptur,
- zapinana na zamek błyskawiczny,
- tkanina o podwójnym splocie,
- mankiet z otworem na kciuk,
- kieszeń kangurka z przodu,
- boczna kieszeń zapinana na zamek błyskawiczny,
- skład materiału: 82% bawełna, 18% poliester,
- kod produktu: 2895.
Bluza robocza Snickers 2895 posiada kaptur z regulacją, który chroni przed wiatrem i zimnem, zapewniając dodatkowe ciepło i ochronę. Jest to szczególnie przydatne w nieprzewidywalnych warunkach atmosferycznych. Dodatkowo, bluza ma elastyczne ściągacze na mankietach i w pasie, co zapewnia idealne dopasowanie i chroni przed przedostawaniem się zimnego powietrza.
Sprawdź pozostałe produkty marki Snickers Workwear.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent:
Hultafors Group Poland Sp. z o.o.
ul. SANTOCKA 39
Szczecin 71-083
tel. +48 22 2951287
info@hultaforsgroup.pl
Ogólna informacja o bezpieczeństwie produktu
To może Ci się jeszcze spodobać...
Sprawdź wszystkie w tej kategorii...Często wybierane do tego produktu: