Snickers spodnie robocze FlexiWork+ 6905 piratki
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 64 punktów o wartości 6,40 zł
Spodenki robocze piratki Snickers 6905 zapewnią ci wszystkie zalety wynikające z używania krótkich spodenek przy jednoczesnej ochronie kolan dzięki kieszeniom na nakolanniki z systemem pozycjonowania KneeGuard.
Snickers spodnie robocze FlexiWork+ 6905 piratki - swobodny ruch i pełna funkcjonalność
Producent odzieży roboczej Snickers przedstawia spodnie robocze FlexiWork+ 6905 wykonane z materiału RipStop w wyjątkowym kroju zwanym piratki lub 3/4. Jeśli poszukujesz spodni, które sprawdzą się w wysokiej temperaturze, a pozostaną przy tym wytrzymałe - FlexiWork+ 6905 to wybór dla Ciebie. Przewiewne i lekkie, dodatkowo materiał RipStop zapobiega rozdzieraniu dzięki zastosowaniu kratki wykonanej nylonową nicią.
Snickers spodnie robocze FlexiWork+ 6905 piratki cechy produktu:
- znakomity design i wykonanie,
- doskonałe połączenie zalet spodni długich i krótkich,
- wzmocnienia z materiału Cordura na kolanach i kieszeniach,
- łatwo dostępne, praktyczne kieszenie.
Sprawdź również inne produkty Snickers w ofercie balticbhp.pl.
Szczegóły Produktu
Opis
- Materiał
- Połączenie materiałów
- Krój
- Regular
- Cechy materiału
- Elastyczny
- Cechy dodatkowe spodni
- Kieszenie na nakolanniki
Worki kieszeniowe
Wzmocnienia z Cordury - Kolekcja
- FlexiWork
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|