- NOWOŚCI
Koszula w kratę Engelbert Strauss iconic
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 23 punktów o wartości 2,30 zł
Koszula w kratę Engelbert Strauss Iconic to połączenie klasycznego stylu z solidnym wykonaniem, idealna zarówno do pracy, jak i na co dzień. Wykonana z mocnej miękkiej flaneli o gramaturze 260 g/m², zapewnia komfort i ciepło nawet w chłodniejsze dni. Jej ponadczasowy kraciasty wzór podkreśla wytrzymałość i niezawodność, które sprawdziły się w warunkach pracy.
Koszula posiada wygodny, luźny krój oraz praktyczne detale, takie jak zatrzaski na całej długości, dwie kieszenie na piersi zamykane na zatrzaski oraz mankiety zapinane na zatrzaski. Dzięki temu jest nie tylko stylowa, ale i funkcjonalna.
Koszula w kratę Engelbert Strauss iconic materiał:
- 100% bawełna
- Waga materiału: ok. 260 g/m²
- kod produktu: 88266, 88267, 88265, 88268
Instrukcje pielęgnacji:
- Pranie w pralce w temperaturze 40°C
- Nie wybielać
- Suszyć w niskiej temperaturze
- Prasować w niskiej temperaturze
- Nie czyścić chemicznie
Szczegóły Produktu
Opis
- Materiał
- Bawełna
- Krój
- Regular
- Warstwa
- Środkowa
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|