Spodnie robocze ogrodniczki odblaskowe Bosafety Mashup
Spodnie robocze ogrodniczki odblaskowe Bosafety Mashup cechy produktu:
- Wysoka widoczność – zgodność ze standardem EN ISO 20471 Klasa 2.
- Elastyczny i oddychający materiał – połączenie poliestru pochodzącego z recyklingu, bawełny i graphenowego 4 way stretch.
- Połączenie ostrzegawczych kolorów z segmentowymi taśmami odblaskowymi.
- Wzmocnienia z wytrzymałego materiału CORDURA® – ochrona przed przetarciami, rozdarciami.
- Kieszenie na nakolanniki – zwiększona wygoda pracy.
- Praktyczne kieszenie w tym kieszeń cargo, uchwyt na nóż, kieszeń zapinana na zamek błyskawiczny z przodu.
- Regulowane i elastyczne szelki – dopasowanie do sylwetki użytkownika.
- Regulacja długości nogawek – możliwość wydłużenia o 4 cm.
- Materiał: 60% recyklingowany poliester, 25% poliester, 15% bawełna.
- Gramatura: 245g/m² – idealne na cały rok.
- Kod produktu: BP-MASHUP-RC-C2.
Worki kieszeniowe
Wzmocnienia z Cordury
Wzmocnione szwy
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
UAB „Saugima”
Smėlynės g. 112
Panevėžys LT-35113
eshop@saugima.com
To może Ci się jeszcze spodobać...