Dassy Versailles ogrodniczki
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Dassy Versailles to ogrodniczki robocze na których możesz polegać! Sprawdzony od lat krój i materiał oraz niezawodne wykonanie przez Dassy Workwear to połączenie któremu możesz zaufać wybierając ubrania do pracy.
Dassy Versailles ogrodniczki z dużą ilością kieszeni
Ogrodniczki Dassy Versailles to propozycja dla każdego. Jeśli ktoś chce dobrze prezentować się w pracy, ale również szuka odzieży roboczej która spełni jego wysokie wymagania. Potrójne szwy, duża ilość kieszeni: dwie kieszenie z przodu, kieszeń na piersi, tylna kieszeń z patką, tylna kieszeń bez klapy, kieszeń na nogawce, miejsce na długopisy, kieszeń na miarkę, nóż, telefon komórkowy. Dopasowana talia. Model o regularnym kroju. Całość w dobrze dobranej, dwuodcieniowej kolorystyce.
Dassy Versailles ogrodniczki cechy produktu:
- wykonane z poliestru i bawełny,
- wysoka gramatura materiału (245 g/m2),
- potrójne szwy,
- duża ilość funkcjonalnych kieszeni,
- model o dopasowanej talii.
Chcesz wiedzieć więcej na temat odzieży roboczej i akcesoriów BHP? Sprawdź inne spodnie ogrodniczki!
Wzmocnienia z Cordury
Wzmocnione szwy
Pytania
Witam, interesuje mnie rozmiar 54 długość nogawki minus - wg tabeli.
Napisaliśmy wiadomość w tej sprawie.
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Snickers Workwear
Snickers 6341 spodnie robocze Stretch AllroundWork
Snickers Workwear
Spodnie robocze Snickers 6803 bez nakolanników
Często wybierane do tego produktu: