



Najniższa cena produktu 499,99 zł z dnia 09.02.2023
Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni
30 dni na zapłatę z PayPo
100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 50 punktów o wartości 5,00 zł
Wysokiej jakości półbuty robocze, które wyglądają jak klasyczne, sportowe buty. Model ten zapewnia jednak pełne bezpieczeństwo w czasie pracy. Jego klasa ochrony to S3 - buty robocze wyposażone są w podnosek z włókna szklanego, a także podeszwę odporną na przebicie.
Półbuty robocze Puma Airtwist wyglądem przypominają zwykłe, sportowe sneakersy. Jednak jest to model o klasie ochrony S3. Wyposażone są w podnosek z włókna szklanego oraz podeszwę wzmocnioną technologią FAP® Flexible Anti Penetration, która zapobiega przebiciu przez ostre elementy. Cholewka wykonana z zamszu, a dla zapewnienia lepszej widoczności i bezpieczeństwa posiada odblaskowe elementy. Podeszwa wykonana z materiału PU oraz gumy HRO. Pięta oraz elementy z oczkami wzmocnione TPU. Dodatkowo w modelu tym zastosowano wysokiej klasy wyściółkę typu BreathActive, której konstrukcja składająca się z wielu warstw mikrokanalików pozwala na utrzymanie wysokiego komfortu poprzez odprowadzanie nadmiaru wilgoci i ciepła. Półbuty robocze bez elementów metalowych.
Sprawdź także inne produkty marki Puma dostępne w BalticBHP!
Reklamacja - najważniejsze informacje
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane