Rękawice Snickers 9574 Precision Protect
Rękawice Snickers 9574 Precision Protect
Model: 9574 Precision Protect
Materiał: 66% poliamid, 17% poliester, 8% guma, 5% poliuretan, 4% bawełna
Wymagania: zgodne z normą EN 388:2003
Precyzja i ochrona w jednym
Koniec kompromisó! Już nie musisz używać dwóch par rękawic, ponieważ rękawice Snickers 9574 Precision Protect doskonale łączą ochronę najbardziej narażonych na urazy części dłoni, jednocześnie zapewniając pełną swobodę ruchu. Elastyczne i wygodne, świetne do lekkich, manualnych i wymagających precyzji prac. Pokryte antypoślizgową warstwą dla zapewnienia lepszego chwytu. W środku rękawicy znajdują się dodatkowe ochraniacze. Kciuk wzmocniony. Na końcu rękawicy regulowany mankiet zapinany na rzep. Dzięki czułym i przewodzącym powierzchniom na opuszkach palców produkt umożliwia użytkowanie smartfona bez konieczności ściągania rękawic z dłoni. Model 9574 przepuszcza powietrze powodując, że ręka wewnątrz rękawicy nie poci się.
Snickers 9574 Precision Protect cechy produktu:
- pokryte antypoślizgową warstwą,
- umożliwiają użytkowanie smartfona,
- pośrodku rękawicy dodatkowe ochraniacze,
- wzmocniony kciuk, - oddychający materiał,
- regulowany mankiet zapinany na rzep,
Zachęcamy do sprawdzenia naszego bloga, aby wiedzieć więcej na temat akcesoriów i artykułów BHP.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Osoba odpowiedzialna:
Hultafors Group Poland Sp. z o.o.
ul. SANTOCKA 39
Szczecin 71-083
tel. +48 22 2951287
info@hultaforsgroup.pl
To może Ci się jeszcze spodobać...
Snickers Workwear
Rękawice robocze antyprzecięciowe Snickers 9329 Flex Cut 3
Często wybierane do tego produktu: