Engelbert Strauss Senso Grip rękawice
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 2 punktów o wartości 0,20 zł
Engelbert Strauss Senso Grip rękawice
Model: Senso Grip
Materiał: dzianina poliamidowa/lateks
Długość: 24 cm
Nr katalogowy: 76135(08-11)
Wymagania: EN 388:2003 (3131)
Stabilny chwyt w wilgotnych warunkach
Niezwykle wytrzymałe rękawice robocze niemieckiej marki Engelbert Strauss. Wykonane z dzianiny poliamidowej w jaskrawożółtym kolorze. Powleczone chropowatym i szorstkim lateksem w części chwytnej. Dzięki takiemu zastosowaniu produkt umożliwia pracę nawet podczas chwytania mokrych rzeczy w wilgotnym środowisku przy jednoczesnym zachowaniu zręczności. Zakończone nieuciskowym ściągaczem w nadgarstku. Rękawice Senso Grip zapewnią Ci wygodną i nieprzerwaną pracę przez długie godziny. Długość modelu to 24 cm. Na zewnętrznej części dłoni logo Engelbert Strauss. Spełniają wymagania normy EN 388 w zakresie zagrożeń fizycznych i mechanicznych.
Cechy produktu:
- wykonane z dzianiny poliamidowej i lateksu,
- właściwości antypoślizgowe,
- zapewniają lekki i stabilny chwyt,
- zakończone nieuciskowym ściągaczem w nadgarstku.
Zobacz też pozostałe rękawice dostępne w naszej ofercie.
Szczegóły Produktu
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|