Półbuty robocze Albatros Ultratrail low S3 ESD
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Półbuty robocze Albatros Ultratrail low to model o sportowym wyglądzie i świetnych parametrach. Zapewniają one doskonały komfort użytkowania, spełniają normy bezpiecznego obuwia roboczego, a także świetnie wyglądają.
Cechy produktu:
- antystatyczne,
- klasa ochrony: S3,
- wykonane z połączenia gładkiej skóry z wkładkami tekstylnymi,
- podeszwa środkowa z IMPULSE.FOAM®,
- żaroodporna, antypoślizgowa i odporna na działanie paliw oraz oleju podeszwa XTS Trail,
- podnosek oraz wkładka antyprzebiciowa z włókna szklanego,
- odporne na krótkotrwałe działanie wysokiej temperatury (do 300stopni),
- spełniają wymagania normy EN ISO 20345:2011, S3, SRC, ESD,
- kod producenta 646200.
Półbuty robocze o sportowym wyglądzie
Buty Ultratrail niemieckiej marki Albatros wyglądem kompletnie nie przypominają butów roboczych jednak ich specyfikacja sprawia, że można wpaść w osłupienie. Obuwie robocze o klasie ochrony S3 wykonane z połączenia gładkiej skóry z wkładkami tekstylnymi i oddychającą podszewką. Dla zapewnienia bezpieczeństwa w miejscu pracy wyposażone są w podnosek oraz wkładkę antyprzebiciową z włókna szklanego. Podeszwa XTS Trail jest antypoślizgowa, odporna na krótkotrwałe działanie wysokiej temperatury do 300stopni, a także na działanie paliw oraz oleju. Środkowa podeszwa wykonana w technologii Impulse.Foam świetnie tłumi drgania przenoszone w części piętowej zapewniając niespotykany komfort. Cały but roboczy pozbawiony jest elementów metalowych, dzięki czemu spełnia normę ESD - jest antyelektrostatyczny!
Zobacz wszystkie półbuty robocze w ofercie Baltic BHP!
SRC
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: