



100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 150 punktów o wartości 15,00 zł
Wysokiej jakości obuwie robocze Onyx Low marki Solid Gear o klasie ochrony S3. Model ten zapewnia wysoki komfort oraz bezpieczeństwo w czasie pracy. Zastosowany znany już chyba każdemu system wiązania BOA zapewnia świetne dopasowanie oraz ułatwia zakładanie oraz zdejmowanie obuwia.
Buty robocze znanego producenta Solid Gear Onyx Low o klasie ochrony S3 wyróżniają się ciekawym designem oraz wysoką wytrzymałością. Cholewka wykonana w technologii bezszwowej, wzmocniona materiałem Cordura oraz wyposażona jest w odblaskowe elementy, dzięki czemu zapewnia wysoki komfort użytkowania i poprawia widoczność. Poliuretanowa, wtryskiwana podeszwa środkowa, w połączeniu z mocną, gumową podeszwą zewnętrzną, gwarantują doskonałą przyczepność. Buty wyposażone w tekstylną wkładkę antyprzebiciową oraz podnosek z włókna szklanego, nie zawierają metalu. Wyposażone są także w znany już na całym świecie system wiązania BOA, który poprawia dopasowanie do obuwia do stopy oraz ułatwia nakładanie i zdejmowanie.
Zobacz wszystkie półbuty robocze w ofercie Baltic BHP!
Reklamacja - najważniejsze informacje
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane