Buty Solid Gear Onyx Low S3
Najniższa cena produktu 609,99 zł z dnia 20.04.2024
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 609,99 zł z dnia 20.04.2024
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 61 punktów o wartości 6,10 zł
Wysokiej jakości obuwie robocze Onyx Low marki Solid Gear o klasie ochrony S3. Model ten zapewnia wysoki komfort oraz bezpieczeństwo w czasie pracy. Zastosowany znany już chyba każdemu system wiązania BOA zapewnia świetne dopasowanie oraz ułatwia zakładanie oraz zdejmowanie obuwia.
Cechy produktu:
- klasa ochrony S3,
- cholewka z materiału Cordura i tworzywa sztucznego,
- odblaskowe elementy,
- system zapięcia BOA,
- antypoślizgowa, wytrzymała, gumowa podeszwa zewnętrzna,
- podnosek z włókna szklanego oraz wkładka antyprzebiciowa,
- odporne na krótki kontakt z podłożem o wysokiej temperaturze,
- zgodne z wymaganiami norm EN ISO 20345:2011 S3, SRC, HRO,
- kod producenta: SG81005.
Buty robocze znanego producenta Solid Gear Onyx Low o klasie ochrony S3 wyróżniają się ciekawym designem oraz wysoką wytrzymałością. Cholewka wykonana w technologii bezszwowej, wzmocniona materiałem Cordura oraz wyposażona jest w odblaskowe elementy, dzięki czemu zapewnia wysoki komfort użytkowania i poprawia widoczność. Poliuretanowa, wtryskiwana podeszwa środkowa, w połączeniu z mocną, gumową podeszwą zewnętrzną, gwarantują doskonałą przyczepność. Buty wyposażone w tekstylną wkładkę antyprzebiciową oraz podnosek z włókna szklanego, nie zawierają metalu. Wyposażone są także w znany już na całym świecie system wiązania BOA, który poprawia dopasowanie do obuwia do stopy oraz ułatwia nakładanie i zdejmowanie.
Zobacz wszystkie półbuty robocze w ofercie Baltic BHP!
Szczegóły Produktu
Opis
- Klasa ochrony obuwia
- S3
- Podnosek
- Kompozytowy
- Materiał
- Syntetyczny
- Wkładka antyprzebiciowa
- Tak
- Zapięcie
- BOA
- Membrana wodoodporna
- Nie
- Typ BOA
- L6
- Norma
- HRO
SRC
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|