Nauszniki przeciwhałasowe 3M Peltor Optime III H540A
Zadbaj o swoje uszy w czasie pracy i wyposaż się w porządne nauszniki przeciwhałasowe 3M PELTOR OPTIME III H540A. Twoje uszy będą Ci wdzięczne. Model ten świetnie tłumi dźwięk o niskiej, jak i wysokiej częstotliwości. Dodatkowo zapewniają wysoki komfort i efektywność podczas pracy, nawet podczas wielu godzin użytkowania.
Cechy produktu:
- najwyższy poziom ochrony słuchu,
- podwójna obudowa dla lepszego tłumienia,
- elastyczny pałąk ze stali nierdzewnej,
- komfortowe pierścienie uszczelniające,
- wymienne zestawy higieniczne,
- stopień tłumienia SNR 35 dB,
- poziom ochrony 95 dB (A) – 110 dB (A),
- są zgodne z wymaganiami norm certyfikat CE, EN352-3,
- kod producenta H540A-411-SV.
Nauszniki przeciwhałasowe OPTIME III zostały zaprojektowane do ochrony słuchu w środowisku o najwyższym natężeniu hałasu SNR 35 dB. Została tu zastosowana podwójna obudowa, która minimalizuje rezonans wewnątrz czaszy i maksymalnie tłumi dźwięk o wysokiej częstotliwości. Dodatkowo między wewnętrzną a zewnętrzną częścią obudowy znajduje się połączenie akustyczne, które maksymalnie tłumi dźwięk o niskich częstotliwościach. Pierścienie uszczelniające wypełnione są miękką pianką, która zapewnia optymalne dopasowanie i nie uciska uszu. Duża przestrzeń wewnątrz czaszy nausznika pomaga ograniczać gromadzenie wilgoci i ciepła. Wersja z pałąkiem nagłownym ze stalowej sprężyny dociskowej, która jest regulowana i nie ulega deformacji podczas użytkowania. Produkt zapewnia wysoki komfort i efektywność pracy, nawet podczas długotrwałego użytkowania. Łatwa wymiana poduszek i wkładek pomaga utrzymać nauszniki przeciwhałasowe OPTIME III w higienicznej czystość.
Chcesz wiedzieć więcej o ochronie słuchu? Wejdź na naszego bloga!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Hellberg Secure
Nauszniki ochronne z bluetooth i mikrofonem Helberg Xstream do hełmu
Hellberg Secure
Ochronniki słuchu Hellberg Xstream Bluetooth
Często wybierane do tego produktu: