Maska 3M serii 6000 6700/6800/6900
Maska 3M serii 6000 6700/6800/6900
Model: 6000
Materiał: elastomer, poliwęglanowa szyba
Wymagania: EN140, szyba maski EN166
Zawór wydechowy: TAK
Dostępne rozmiary: 6700 - S (mała), 6800 - M (średnia), 6900 - L (duża).
Waga: ok 400 g
Maska 3M serii 6000 6700/6800/6900 - nowoczesny materiał, świetna ochrona
Maska 3M serii 6000 została zaprojektowana do ochrony układu oddechowego przed cząstkami stałymi (opiłki, wióry), rozbryzgiwaniem się cieczy, przed szkodliwymi pyłami, oparami, gazami i dymami występującymi w środowisku pracy. Maska 6000 została wyposażona w podwójne gniazda elementów oczyszczających, które użytkujący może dostosować do indywidualnych potrzeb: - filtry przeciwpyłowe– ochrona przed pyłami, - pochłaniacze/filtry węglowe – ochrona przed gazami i parami, - połączenie filtra i pochłaniacza, albo filtropochłaniacz – ochrona przed toksycznymi gazami, parami i pyłami. Maska pełna stworzona została z nowoczesnego, lekkiego materiału elastomerowego, który łatwo dopasowuje się do kształtu twarzy. Produkt wielokrotnego użytku, łatwy w konserwacji. Poliwęglanowa szyba, w którą została wyposażona maska 3M serii 6000 jest odporna na zarysowania i uszkodzenia, a także nie ogranicza pola widzenia. Posiada zawór wydechowy Cool Flow, który eliminuje powstałe pod maską wilgoć i ciepło. Kompatybilna ze środkami wzroku i słuchu.
Maska 3M serii 6000 6700/6800/6900 - cechy produktu:
- materiał hipoalergiczny maski to elastomer,
- poliwęglanowa szyba,
- mocowanie poprzez cztery taśmy nagłowne,
- system złącza bagnetowego,
- konstrukcja wyposażona w podwójny filtr,
- zawór wydechowy Cool Flow.
Chcesz wiedzieć więcej na temat masek i półmasek? Odwiedź nasz blog!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: