3M

3M 5935 P3 filtr przeciwpyłowy 2 szt

34,99 zł
Ilość

  Obecnie brak na stanie

Dostawa od 0 zł

Do 101 dni na darmowy zwrot

 

100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL

 

Gwarancja oryginalności produktów

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 3 punktów

Filtr przeciwpyłowy 3M 5935 o klasie ochrony P3 w białym kolorze oznakowania zgodny jest z normą EN 143. Model ten skutecznie chroni układ oddechowy przed cząstki stałymi i ciekłymi o wysokiej toksyczności. Kompatybilny jest z półmaskami oraz maskami marki 3M.

Cechy produktu:

  • 2 szt. w zestawie,
  • klasa ochrony P3,
  • biały kolor oznakowania,
  • skuteczność filtracji 97% - wysoka toksyczność (NDS<0,05mg/m3)
  • zgodny z normą EN 143,
  • zakres użycia przed cząstkami stałymi o koncentracji do 50 x NDS z półmaskami, do 200 x NDS z maską pełną.

Filtr przeciwpyłowy 5935 został zaprojektowany do ochrony układu oddechowego przed cząstki stałymi i ciekłymi o wysokiej toksyczności. Stosowany w połączeniu z półmaskami 3M serii 6000, 6500 i serii 7500 oraz z maską pełną 3M serii 6000. Produkt 5935 jest niezwykle lekki, zapewnia niski opór oddychania i powinien być wymieniany parami zaraz po wykonaniu pracy. Konstrukcja trapezowa nie ogranicza pola widzenia i jest łatwa w montażu. Mocowany za pomocą podstawki 603, pokrywy 501 lub pochłaniacza gazowego i pokrywy 501.

Zobacz inne produkty 3m w ofercie Baltic BHP!

Szczegóły Produktu

4046719550197
Powiadom mnie o dostępności

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.