Buty robocze bez podnoska Solid Gear Bound BOA
Buty robocze Solid Gear Bound O1 to nowy model marki stworzony do pracy w warunkach, które nie wymagają zabezpieczenia stopy przed uszkodzeniami. Niezwykle lekkie i wygodne, nadają się zarówno do codziennego użytku w pracy, czy podczas podróży, ale również na weekendowy wypad, spacer czy do biegania. Prawdziwe buty sportowe z roboczym zacięciem. Na dodatek model Solid Gera Bound zapinany jest na szybkie wiązanie BOA.
Buty robocze bez podnoska Solid Gear Bound Low O1 cechy produktu:
- model wykonany z przewiewnej syntetycznej siatki,
- wyściółka odprowadzająca wilgoć wykonana z poliestru z recyklingu,
- amortyzująca i oddychająca wkładka,
- dwuwarstwowa podeszwa ETPU z podeszwą specjalnie opracowaną wspólnie z Michelin®,
- system szybkiego wiązania BOA® Fit,
- podeszwa antypoślizgowa odporna na olej, benzynę,
- klasa O1,
- norma ESD,
- buty zapewniające przyczepność na śliskich powierzchniach SR,
- kod produktu: SG16001.
Sprawdź inne modele butów z podnoskiem w ofercie Balticbhp.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Engelbert Strauss
Buty robocze Engelbert Strauss Hadar S3
Często wybierane do tego produktu: