3M 2135 P3R filtr przeciwpyłowy 2szt
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 4 punktów o wartości 0,40 zł
Filtr przeciwpyłowy 3M 2135 o klasie ochrony P3R i białym kolorze oznakowania jest to model przeznaczony do wielu zastosowań. Skutecznie zatrzymuje między innymi cząsteczki stałe takie jak pyły oraz kropelki cieczy w postaci mgły.
Cechy produktu:
- w zestawie 2 sztuki (komplet),
- biały kolor oznakowania,
- klasa ochrony P3,
- skuteczność filtracji 99,95% - wysoka toksyczność (NDS<0,05mg/m3),
- spełnia wymagania normy EN 143:2000,
- zakres użycia do 12xNDS,
- zakres użycia do w połączeniu z półmaską do 50xNDS,
- zakres użycia do w połączeniu z maską pełnotwarzową do 200xNDS,
- mocowany za pomocą złącza bagnetowego,
- pochłaniacze 3M serii 6000 za pomocą łącznika 3M-502.
Filtr zatrzymuje cząsteczki stałe (pyły) oraz kropelki cieczy w postaci aerozoli (mgły), chroniąc układ oddechowy. Dodatkowym atutem prezentowanego filtra jest niwelowanie nieprzyjemnych organicznych oparów i kwaśnych gazów z powietrza. Kompatybilny z półmaskami 3Mserii 6000 i 7500 oraz z pełnotwarzową 3M serii 6000. Zastosowanie: przemysł farmaceutyczny, produkcja sproszkowanych substancji chemicznych i materiałów ogniotrwałych, hutnictwo, budownictwo, rolnictwo, ale także przemysł spożywczy, rolnictwo i kamieniołomy. Dobierając filtr należy pamiętać o tym, ile wynosi najwyższe dopuszczalne stężenie, jak często filtr jest używany przez pracownika w ciągu 8-godzinnego dobowego czasu pracy, który jest przeciętnym normowanym czasem pracy w ciągu dnia.
Chcesz wiedzieć więcej o filtrach przeciwpyłowych? Przeczytaj nasz blog!
Szczegóły Produktu
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|