Buty robocze Albatros Ultratrail S3 grey
Buty robocze Albatros Ultratrail S3 grey cechy produktu:
- Ochrona: Kompozytowy podnosek z włókna szklanego oraz elastyczna, kompozytowa wkładka antyprzebiciowa FAP®
- Komfort: Miękka wyściółka cholewki i języka dla lepszego dopasowania
- Cholewka: Wykonana z wysokiej jakości skóry z odpornymi na ścieranie wstawkami tekstylnymi
- Wyściółka: Oddychający materiał funkcyjny zapewniający optymalną wentylację
- Wkładka: Wyjmowana, anatomicznie ukształtowana COMFIT® AIR dla maksymalnej wygody
- Podeszwa: XTS TRAIL – odporna na wysoką temperaturę do 300°C, antypoślizgowa i trwała, z amortyzującą warstwą IMPULSE.FOAM®
- Właściwości: ESD – ochrona przed wyładowaniami elektrostatycznymi, metal-free, (możliwość stosowania wkładek ortopedycznych)
- Zastosowanie: Przemysł, budownictwo, rzemiosło
- Klasa ochrony: S3 – najwyższy poziom bezpieczeństwa
- Materiał: Skóra naturalna wzmocniona elementami tekstylnymi odpornymi na ścieranie
- Kod produktu: 646210
HRO - odporność spodów na kontakt z gorącym na kontakt z gorącym podłożem
P - odporność na przebicie z siłą 1100N
SRC - odporność na poślizg na obydwu podłożach ceramicznych i stalowych
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
ISM GmbH
Koggenweg 1
D-59557 Lippstadt
service@ism-store.com
To może Ci się jeszcze spodobać...