Bluza rozpinana odblaskowa Snickers 2838
Bluza odblaskowa Snickers 2838 cechy produktu:
- Bezpieczeństwo i widoczność- produkt jest zaprojektowany z myślą o pracach wymagających dobrej widoczności.
- Certyfikowana odblaskowość – zgodność z normą EN ISO 20471, klasa 1, zapewniająca odpowiednią widoczność nawet w trudnych warunkach.
- Materiał – wykonana z mieszanki bawełniano-poliestrowej, (85% poliester, 15% bawełna) o gramaturze 350 g/m², co zapewnia wygodę i trwałość.
- Odblaskowa zakładka pod suwakiem – z napisem "Inventing workwear".
- Kieszenie na suwak – z funkcją kieszeni wewnętrznych, umożliwiające przechowywanie drobnych przedmiotów w bezpieczny sposób.
- Ściągacze - przy szyi, na końcach rękawów i u dołu bluzy, pozwalające na dopasowanie do ciała i chroniące przed chłodnym powietrzem.
Miękka bluza z kapturem z zamkiem błyskawicznym została zaprojektowana z myślą o pracach w miejscach, gdzie dobra widoczność jest kluczowa dla zapewnienia bezpieczeństwa. Produkt charakteryzuje się certyfikowaną odblaskowością zgodnie z normą EN ISO 20471, klasa 1. Została wykonana z tkaniny poliestrowo-bawełnianej, która zapewnia komfort noszenia, co sprawia, że jest idealnym wyborem do pracy przez długie godziny w zmiennych warunkach atmosferycznych. Dzięki wykorzystaniu poliestru bluza jest odporna na zużycie, a bawełna w składzie materiału zapewnia wygodę i dobrą cyrkulację powietrza, co pozwala na komfortowe użytkowanie. Kieszenie na suwak, oferują wygodę przechowywania drobnych przedmiotów, takich jak identyfikatory czy klucze, w bezpieczny sposób, chroniąc je przed zgubieniem podczas pracy. Dodatkowo, bluza posiada ściągacze przy szyi, na końcach rękawów i u dołu, które umożliwiają dopasowanie do ciała, zapobiegając przedostawaniu się chłodnego powietrza, co wpływa na komfort termiczny, szczególnie w wietrzne dni.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent:
Hultafors Group Poland Sp. z o.o.
ul. SANTOCKA 39
Szczecin 71-083
tel. +48 22 2951287
info@hultaforsgroup.pl
Ogólna informacja o bezpieczeństwie produktu
To może Ci się jeszcze spodobać...