Kurtka zimowa Atlanta WJ-1602 cechy produktu:
- Wodoodporność i wiatroodporność – wykonana z materiału Softshell (94% poliester, 6% spandex), który jest nieprzepuszczalny dla wody i wiatroszczelny, zapewniając ochronę przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi.
- Oddychalność – materiał Softshell umożliwia oddychanie, co zapobiega przegrzewaniu się i nadmiernemu poceniu.
- Ocieplenie – kurtka ma niezdejmowane ocieplenie z sinteponu (100% poliester, 110 g/m²), które zapewnia komfort termiczny w chłodne dni.
- Wysoka widoczność – wyposażona w segmentowe pasy odblaskowe na ramionach oraz detale odblaskowe na łokciach i dolnej części pleców, które poprawiają widoczność w słabych warunkach oświetleniowych.
- Regulowany kaptur – przestronny, odpinany kaptur, który można łatwo dopasować do warunków atmosferycznych.
- Zamek błyskawiczny – zamek główny jest zabezpieczony listwą, co chroni przed wiatrem i wilgocią.
- Regulacja rękawów – elastyczne mankiety zapewniające swobodę ruchów i wygodę podczas pracy.
- Funkcjonalne kieszenie – trzy kieszenie z przodu, w tym dwie na piersi, zamykane na zamek, zapewniające bezpieczne przechowywanie drobnych przedmiotów.
- Wysoka gramatura materiału – gramatura 280 g/m², co zapewnia odpowiednią wytrzymałość i ciepło w zimowych warunkach.
Materiał:
- Główna tkanina: 94% poliester / 6% spandex (Softshell),
- Ocieplenie: Sintepon (100% poliester, 110 g/m²),
- Podszewka: Polar (100% poliester).
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...