Kurtka softshell Portwest T750
Kurtka softshell Portwest T750 to świetnie skrojona i dobrze wykonana kurtka z wiatroszczelnego i odpornego na wodę materiału. Miękki i elastyczny materiał główny chroni przed trudnymi warunkami atmosferycznymi stanowiąc skuteczną barierę przed wiatrem oraz przed lekkimi opadami deszczu. Designerski krój oraz żywe i kontrastowe kolory sprawiają, że model T750 to ciekawa propozycja dla osób, które chcą wyróżnić się z tłumu. Drobne elementy odblaskowe zwiększają bezpieczeństwo użytkownika podczas kiepskiej widoczności. Aż 10 praktycznych kieszeni pozwala trzymać wszystkie niezbędne przedmioty w zasięgu ręki.
Kurtka softshell Portwest T750 cechy produktu:
- nowoczesny, odważny design i połączenia kolorów,
- wewnętrzna strona kurtki podszyta polarem,
- wiatroszczelny materiał,
- ochrona przed lekkim deszczem,
- dodatkowe wykończenie tkaniny ekologiczną warstwą wodoodporną,
- ściągacze w mankietach rękawów,
- kieszeń na rękawie,
- panel wentylacyjny na plecach,
- wstępnie formowane i profilowane rękawy,
- aż 10 praktycznych kieszeni,
- ukryta kieszeń na telefon komórkowy,
- wysoka stójka z ochroną podbródka,
- skład materiału: 94% Poliester, 6% Elastan laminowany z 100% poliestrowym mikropolarem (3L),
- gramatura: 310g,
- kod produktu: T750.
Wiatroodporny
Wodoodporny
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...