Kurtka robocza zimowa Snickers 1112 Allroundwork
Kurtka robocza zimowa Snickers 1112 Allroundwork to następca kultowego modelu Snickers 1102, lżejsza, elastyczna i w jeszcze lepszym stylu. Ocieplona opatentowanym materiałem Primaloft, ze wzmocnieniami z solidnej Cordury jest niezwykle ciepła i bardzo wygodna. Główny materiał jest wodoszczelny i wiatroodporny, dzięki czemu kurtka jest doskonała nawet na silne mrozy. Cała masa praktycznych kieszeni na telefon, narzędzia czy wyposażenie sprawdzi się podczas pracy w trudnych i wymagających warunkach.
Kurtka robocza zimowa Snickers 1112 Allroundwork cechy produktu:
- wykonana z wiatroszczelnego i wodoodpornego materiału,
- wykonana z materiałów pochodzących z recyklingu przyjaznych planecie,
- wszystkie szwy są klejone i wodoodporne,
- kieszeń Powerpocket z izolacją Primaloft wydłuża czas pracy telefonu podczas niskich temperatur,
- dyskretne detale odblaskowe,
- wzmocnienia z materiału Cordura,
- rękawy sztormowe z dziurą na kciuk zapobiegają podwiewaniu zimnego powietrza,
- przedłużany tył,
- regulacja w pasie,
- 2 kieszenie na piersi, kieszenie wewnętrzne,
- logo Snickers Workwear na ramieniu,
- regulacja mankietów,
- kod produktu: 1112.
Sprawdź inne modele kurtek roboczych w Balticbhp.
Wiatroodporny
Wodoodporny
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: