Kurtka robocza odblaskowa ocieplana Snickers 1130 37.5
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 85 punktów o wartości 8,50 zł
Kurtka robocza Snickers Workwear 1130 z materiału wykonanego w technologii 37,5® zapewnia doskonały komfort cieplny oraz świetne odprowadzanie nadmiaru wilgoci. Dzięki niej będzie Ci ciepło i komfortowo!
Cechy produktu:
- odblaskowa,
- ocieplana,
- siateczkowa podszewka 3D,
- wyściółka 37.5® odprowadzająca wilgoć,
- profilowane rękawy,
- panele elastyczne z tyłu,
- wzmocnienia na łokciach z Cordury,
- odblaskowe elementy,
- doskonała do znakowania,
- spełnia wymagania normy EN ISO 20471/3, certyfikat CE,
- materiał: 100% poliester o gramaturze 230 g/m2,
- kod producenta: 1130.
Wysokiej jakości kurtka robocza Snickers Workwear 1130 wykonana z materiału w technologii 37,5® gwarantuje ciepło oraz doskonale odprowadza wilgoć na zewnątrz. Dla dodatkowej izolacji wyposażona jest w siateczkową podszewkę 3D. Profilowane rękawy wraz z elastycznymi panelami z tyłu zapewniają doskonałe dopasowanie oraz nie krępują ruchów. Rękawy na łokciach dodatkowo zostały wzmocnione materiałem Cordura. Kurtka męska w ostrzegawczych kolorach z pasami odblaskowymi nanoszonymi na gorąco zapewnia doskonałą widzialność oraz bezpieczeństwo. Spełnia ona wymagania normy EN 20471/3.
Sprawdź także inne ubrania robocze Snickers.
Szczegóły Produktu
Opis
- Materiał
- Syntetyczny
- Cechy dodatkowe
- Elementy odblaskowe
- Kaptur
- Nie
- Warstwa
- Wierzchnia
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|