Kombinezon roboczy ocieplany Portwest PW353
Kombinezon roboczy ocieplany PW353 z serii Portwest PW3 to nowoczesna odzież ochronna, która łączy w sobie najwyższy poziom bezpieczeństwa i komfortu z innowacyjnym designem. Wykonany z wytrzymałej tkaniny 300D Oxford PU, jest odporny na plamy i całkowicie wodoodporny dzięki zastosowaniu taśmowanych szwów. Idealnie sprawdza się w trudnych, zimowych warunkach, zapewniając ochronę termiczną aż do -36°C (certyfikacja EN342).
Kombinezon roboczy ocieplany Portwest PW353 cechy produktu:
- Ochrona przed zimnem: Gruba ocieplina i pikowana podszewka zapewniają doskonałą izolację termiczną, nawet w ekstremalnych warunkach pogodowych.
- Wodoodporność: Specjalna powłoka Texpel™ Splash Eco, wolna od PFAS, sprawia, że woda swobodnie spływa z tkaniny, a taśmowane szwy dodatkowo zabezpieczają przed przemoknięciem.
- Funkcjonalność: Kombinezon PW353 posiada 8 pojemnych, bezpiecznych kieszeni, w tym kieszenie na nakolanniki z łatwym dostępem od góry, co umożliwia wygodne przechowywanie narzędzi i akcesoriów.
- Komfort noszenia: Zamek błyskawiczny na całej długości nóg ułatwia zakładanie i zdejmowanie, a elastyczny pas i regulowane mankiety zapewniają idealne dopasowanie.
- Widoczność i bezpieczeństwo: Segmentowa taśma odblaskowa oraz odblaskowy nadruk zwiększają widoczność, zapewniając dodatkowe bezpieczeństwo podczas pracy w słabych warunkach oświetleniowych.
- Trwałość: Podwójne szwy i wzmocnione panele kontrastowe zapewniają dodatkową wytrzymałość oraz ochronę przed brudem.
Dodatkowe funkcje:
- Odpinany kaptur z ociepleniem.
- Zamek pod pachami dla lepszej wentylacji.
- Zapięcie na zamek błyskawiczny z przodu dla łatwego dostępu.
- Kieszeń na identyfikator oraz zaczepy na radio.
- Tkanina z filtrem UPF 40+ blokuje 98% promieni UV.
Wodoodporny
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...