Spodnie robocze Snickers 6800 Service
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Snickers Workwear
Czapka Snickers 9023 Fisherman
Spodnie robocze Snickers 6800 Service - idealny wybór dla osób, które pragną zrobić dobre wrażenie podczas pracy. Proste i funkcjonalne spodnie w nowoczesnym fasonie zapewniają doskonałe dopasowanie oraz niezrównany komfort przez cały dzień. Nie każdy potrzebuje rozbudowanego systemu kieszeni i uchwytów narzędziowych. Szukasz prostych i wygodnych spodni do pracy? Model 6800 Service to idealny model spodni dla pracowników branży IT, techników, serwisantów.
Spodnie robocze Snickers 6800 Service cechy produktu:
- proste i niezawodne spodnie robocze,
- nowoczesny krój i dobre dopasowanie,
- zwężane, profilowane nogawki,
- lekki i elastyczny materiał,
- duże kieszenie przednie i pojemne kieszenie boczne,
- boczne kieszenie z przegródkami na długopis i telefon komórkowy,
- skład materiału: 65% poliester, 35% bawełna,
- gramatura materiału: 260g/m2,
- kod produktu: 6800,
- nazwa producenta: Snickers 6800 Spodnie service.
Syntetyczny
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Osoba odpowiedzialna:
Hultafors Group Poland Sp. z o.o.
ul. SANTOCKA 39
Szczecin 71-083
tel. +48 22 2951287
info@hultaforsgroup.pl
To może Ci się jeszcze spodobać...
Snickers Workwear
Spodnie robocze monterskie Snickers 6251 Allroundwork luźno dopasowane
Snickers Workwear
Kurtka robocza odblaskowa zimowa Snickers 1132 37.5
Często wybierane do tego produktu: