Rękawice Snickers 9579 Weather Dry
Rękawice Snickers 9579 Weather Dry
Model: 9579 Weather Dry
Materiał: 35% poliamid, 27% poliester, 20% poliuretan, 8% guma, 5% przędza odblaskowa, 5% polietylen
Wymagania: zgodne z normą EN 388 oraz EN 511
Ciepło i ochrona w niesprzyjających warunkach
Rękawice Snickers 9579 Weather Dry to pewny wybór dla osób pracujących w trudnych warunkach, narażonych na zimno i wilgoć. Oddychająca membrana zapobiega przenikaniu wilgoci wgłąb rękawicy, pozostawiając uczucie suchości i ciepła. Dodatkowe wzmocnienia zarówno po wewnętrznej jak i zewnętrznej stronie rękawicy zapewniają pewny chwyt i wysokie bezpieczeństwo użytkownika. Zakończone mankietem zapinanym na rzep.
Snickers 9579 Weather Dry cechy produktu:
- wzmocnione wierzchnia i wewnętrzna część dłoni,
- odpowiednie profilowane przeszycia ułatwiają chwyt,
- wzmocniony kciuk,
- specjalny gumowy uchwyt w dolnej części rękawicy ułatwiający zakładanie,
- mankiet spinany rzepem dla lepszego przylegania rękawicy,
- nieprzemakalne wyłożenie Hipora®
- dłonie pozostają suche i ciepłe niezależnie od warunków pogodowych.
Zachęcamy do sprawdzenia naszego bloga, aby wiedzieć więcej na temat akcesoriów i artykułów BHP.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Mechanix
Rękawice robocze ocieplane Mechanix Leather Insulated Driver
Często wybierane do tego produktu: